Familjehelg :)

Idag började dagen med att klockan ringde tidigt på morron. GÄÄÄÄSP, men bra gick det att komma upp tillslut. Nu börjar arbetet igen efter en helt underbar semester på fyra veckor :) En semester som blev utav lite allt möjligt.
Slutade 16 idag och stack sedan direkt ut till grängen och tog ett dopp och solade i det fina sommarvädret :). var där lite över en timma och åkte sedan hem igen. Handlade lite på ica och nu gör jag middag. Ugnspannkaka. Snabbt, smidigt, enkelt och naturligtvis gott :) Ikväll blir en riktig slapparkväll. Funderar på att se en film men har inte bestämt mig än.

Mamma, Pappa och lillebror Rickard kom upp i helgen :D De åkte på lördag morgon och var här på eftermiddagen. Vi gick till Öjeparken och fikade medan Rickard lekte. Vi sparkade även boll med honom :P Senare på kvällen gick vi ut och åt god mat på Atlantic. Sedan blev det en sväng till ännu en lekpark där Rickard lekte. På söndagen gick vi även då till öjeparken och tog en fika innan de skulle åka den långa vägen hem igen. 52 mil hem, så det tar sin tid. Det var superroligt att träffa er igen mor, far och lillebror :) Jag längtar att få träffa er igen i September!

Ne nu ska jag se till pannkakan i ugnen. Ha det bra alla prickar! /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback