Overtime

Idag har det blivit en lång dag. Jobbade nämligen över p.g.a att vi ligger en vecka efter med fönstren. Från 7-19 och imorgon blir detsamma. Men kul är det att tjäna lite extra pengar :) hihi! Resten av veckan blir som vanligt, 7-16, och på fredagar slutar vi 15, härligt!

Har hunnit med en efterlängtad dusch (blir skitdammig på jobbet) och stekt pannkakor :) Nu snart skall jag se "Lyxfällan" på Tv och bara slappa resten av kvällen. Skönt, skönt, skönt!

I Lördags åkte jag och Simon till Borlänge (Kupolen) och strosa runt lite. Vi ville ut och göra något och då passade vi på att åka till Dalarna :) Simon nästan storshoppade! Han hittade två stickade tröjor och en huvtröja :) Jag sparar pengar till Bulgarien så jag höll hårt i de pengar jag har kvar på kontot. Tycker jag var duktig, eftersom att det inte är helt lätt när man är ute bland en massa affärer haha! 

Ne nu blir det tvn gott folk! Ha en fortsatt bra måndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Gott med extra pengar är det men ta inte ut dig förmycket, du ska orka med Bulgarien oxå ;o)
Hälsa Simon!!
Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback