Shopping i Uddevalla

Igår på annandagen stack jag och syrran till Uddevalla, Torp efter att vi lämnat mamma på jobbet.
Där var det mer än packat med folk så man fick trängas till nästan max kändes det som. Vissa butiker som Gina Tricot gick knappt att gå in i och kom man väl in så var det bastuvarmt. Men både jag och syrran fick hittat oss lite grejer i mellandagsrean :) Jag köpte mig en Fred Perry svart stickad tröja inne på MQ och en grön skjortklänning inne på Veromoda faktiskt :)Det för 700 kr tillsammans! Väldigt nöjd med mina köp hihi! Syrran köpte sig tre par linnen inne på MQ och Gina, leggings och hon även en skjortklännig (fast svart) inne på Veromoda :) Hon var ute efter ett par joggingskor men avvaktar till vi åker till Göteborg imorgon, fredag , längtar!
Fick även träffat en klasskamrat, Charlotta som jag inte träffat sedan i somras då hon och tre till underbara kamrater kom upp till Edsbyn och hälsade på! Efter den intensiva shoppingrunda avslutade vi med att gå till McDonalds för att käka men där var ÄNNU mer folk, så vi tog med oss vad vi beställt och gick till bilen och åt istället.. :P.
Kom hem efter tre någon gång och strax efter att vi kommit hem åkte jag syrran och lillebror Rickard och hämtade mamma som slutade klockan 16 på konsum. På kvällen blev det ytterligare en dag med julmat och efter middagen började jag att slinga håret på syrran Jessica :)
Efter det såg vi alla på Crocodile Dundee som gick på tv. Har sett den några gånger och tycker fortfarande den är lika bra!

Idag jobbar mamma och pappa har åkt till uddevalla, biltema för att köpa lite bildelar till min bil. Åh älskar mina föräldrar så! Glad att mamma slutar tidigt idag så att man kan umgås :) Och gud vad snäll pappa är. Han gör allt för oss barn! åhh vilka föräldrar! väckte Rickard vid tio så nu sitter söta han och tittar en släng på tv. Han har ont i halsen den stackaren.. Nu får jag återgå till honom. och då blir det frukost!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Maria

hej.. jo de var jättekul igår å jättemycke folk.. hoppas du får de roligt i göteborg imorrn.. freja hälsar tillbaks :-)

2007-12-27 @ 10:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback