Edsbyn, charmiga guldbyn

Idag är sista dagen i Edsbyn innan jag åker hem till lilla Ödeborg igen i södra Dalsland. De här 6 veckorna har gått satans fort, och hur roligt som helst har det varit! Vi har också hunnit med en hel del, GOOD!
Jag kommer att sakna guldbyn, den är så charmig och folket är så trevligt här uppe tycker jag :)
Jag kommer att sakna promenaderna och cykelturerna ner till byn, jag kommer att sakna vädret, huset och Simon och hans familj såklart. Men till Påsklovet åker jag tåg upp igen, och till dit är det inte mer än ett par veckor. Då blir det promenader och cykelturer så det står härliga till må ni tro!

Nu ska jag ta en sista cykeltur i Edsbyn innan hemfärden, Ha det bra! :)
Ne, det blev den näst sista cykelturen för nu ska det bli den sista turen! Hihi (19.35)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback