Gävle

I lördags var jag och Simon i Gävle. Vi tog 07.45 bussen från Edsbyn och senare i Bollnäs bytte vi till ett x-tåg. Då var vi framme i Gävle 09.57, perfekt! Affärerna öppnade 10 och vi strosade runt i någon timma. Sedan gick vi och åt lunch på mcdonalds och fick gratis efterrätt med kaffe och glass bara för att min hamburgare dröjde så länge, hihi. Vi gick och strosade lite till i affärer och sedan gick vi till biografen för att hämta ut våra biljetter. Det var en timma kvar innan filmen skulle börja så vi gick ut på stan en stund till.
Jag fick köpt mig en svart kort vårjacka ett par små strumpor och en omlottskjorta :) Sedan fick jag också välja ut en present till mig själv från simon den underbara. Jag har länge velat ha en lite större väska så vi gick in i några väskbutiker och inne på wedins hittade en jag blev upp över öronen förälskad i! Det var en svart fiorelli väska :) vilken förskottspresent! Simon fick köpt lite han med till sig själv, bl.a en grårandig piké. På bion såg vi på "natt på museet", en komedi med Ben Stiller. Den var skitbra och rätt rolig emellanåt. Defenetivt ett filmtips! Tog 16.16 tåget hem igen och var tillbaka i Edsbyn 18.25.
Dagen i Gävle var jättekul den!!
Nu ska jag gå till Simon som spelar Tv-spel, hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback