Röda rosor

Alla hjärtans dag idag och när jag kom hem från praktiken stod det 3 st rosor till mig på skrivbordet i Simons rum. Fyyyy det var så gulligt av honom! Fina mörkt röda rosor var det : ) Gav choklad och en trisslott till simon, men trisslotten var bara nit tyvärr. Kunde ju alltid hoppas på någon vinst, men men man kan inte alltid få allt :)

Det blir en riktig soffkväll kväll hihi. Först O.C klockan 8 på 5:an och kl:9 är det säsongstart av Top Model på 3:an. Efter det blir det läggdags. Ska upp 06.30 morgonen därpå och blir så oerhört trött om man inte för sova tillräckligt många timmar varje natt. Är ganska morgontrött och tycker det är SÅ skönt att dra mig långa stunder, och det gör inte saken bättre för då får man ställa klockan 20 min tidigare bara för att man vet att man drar sig, även om man egentligen hellre skulle vilja sova de 20 minutrarna.. Haha.
Att somna tidigt, ca halv tio är jättehärligt, för då har man sovit ut och vaknar pigg som en nötkärna redan runt 8-9 snåret. Det är perfekt, tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback