Snö, snö, snö :)

Idag skulle det vara halv friluftsdag på celsiusskolan men imorse ringde idrottsläraren Pär med dåliga nyheter.. Det var otroligt många sjukanmälningar (kring 60 st) så de fick ställa in allt.  Nu blir det ingen längdskidåkning, lite synd tycker jag. Men det är sådant som kan hända ibland. Nu är alla och jobbar och jag har sportlov, jättehärligt med ledighet tycker jag!! Men man blir lätt långtråkad av att vara själv. Speciellt när man är långt hemifrån och knappt känner en kotte :)

Vad ska man göra idag då nu när friluftsdagen blev inställd? Hmm.. Nu kan jag ta sig tid att försöka göra klart hemtentan i psykosocialt arbete så att man äntligen kan få klart den! Det blir nog ingen promenad eller cykeltur just nu för det toksnöar ute!! haha. Kanske på eftermiddagen om det inte snöar lika mycket.
Detta blir en måndag där det finns gott om tid att göra klart skolarbeten utan att fördärva tid när man träffar simon.  När man har distansförhållande vill man helst inte sitta med skolarbete när man träffas.. Sådant vill man göra klart eller plugga på när ens pojkvän är och jobbar och man endå inte har något vettigt för sig eller innan man ens åker upp och träffas. Nu jobbar han eftermiddag (14.12-22.24) så han har precis cyklat iväg. Alltså är detta en perfekt dag att få klart sina skolarbeten. Tur att jag tog med hemtentan upp så jag slipper tokplugga när jag kommer hem. Nu ska jag sätta igång. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback