Weekend

I lördags blev det en hemmadag på lillbo i Edsbyn. Lördagen bjöd på bl.a TV-spelande och sällskapsspelande, en promenad till byn och på kvällen blev det pizza och schlager!

Idag vaknade vi 9 och hade hela söndagen framför oss. Ville ringa hem och prata en stund med de därhemma men väntade framåt förmiddagen med det. Ringde och fick prata med pappa. Alla därhemma hade åkt på en långvarig förkylning och jag säger:  Tur att man missade den! Saknar familjen lite men vill endå inte lämna Edsbyn.. Håller ju på att ta körkort och nu på fredag ska pappa äntligen besiktiga min bil som har stått avställd i över 1 år. Snart kan jag börja övningsköra igen. Jippi!
På eftermiddagen blev det en promenad in till byn och lagom till vi kom hem började bandyn på tv.
Hammarby - västerås som slutade lika. Och på tal om bandy så ska jag och Simon ner till ön och titta på match mellan Edsbyn - Sandviken som kommer att gå imorgon måndag.

Heja Byyyyn! Heja Byyyyn!

Heja Byn, heja Byn, Heja Byyyyn!

Heja Byyyyn! Heja Byyyyn!

Heja heja heja Byn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback