APU

Nu har snart två veckor av praktiken gått och jag trivs bara bättre och bättre för var dag som går. I början var det stelt och man var tyst och blyg och vågade inte göra mycket mer än att titta på vad som hände och försöka ta in all den information som fanns att ta in. Massor av nya intryck och mycket att lära sig. Nu börjar man känna igen ansikten vet lite mer vad som görs och man blir mer och mer frigående :)

Imorgon är varken Pär eller Nina som är mina handledare där, de har åkt till Stockholm. Då får jag ta Ninas klasser för de hade inte hittat någon ersättare för henne, men däremot hade de hittat en för Pär. Hon har redan planer för vad de ska göra så det blir för mig att bara göra efter de hon planerat. Har också fått en lektion med egen planering för en 7:de klassare. Imorgon har jag 7c, skridskor med NST1D, handboll med 8b och doppboll (rörselse) med 8a. Jag ser fram emot den fredagen!

Imorse stod klockan på 8.15 och idag gick jag inte upp själv. Simon hängde på hihi. Vi åt frukost och hela famijen var uppe. Jag gjorde mig iordning, plattade håret och klockan 9.40 var det dags att cykla iväg till celsiusskolan. Började 10.05 med 5:te klassare, sedan 8:or, god lunch och sedan två lektioner som var en 7:a och elevens val. 15.15 var sista lektionen slut och jag gick med Pär och Nina upp för att få klart allt till imorgon. Cyklade sedan raka vägen hem och där var Simon hemma :)
Vi har spelat lite Mario Kart, käkat godis, tittat på jeopardy och bara haft en härlig torsdagkväll.
Nu sitter jag här och planerar 7c lektion, riktigt kul :)
Ha en bra kväll! /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback