Eragon

Hade satt klockan på 07.20 och gick upp nästan på direkten. Gick ner och tog en dusch, klädde på mig och satte mig och åt en härlig frukost. Blåste håret, fixa det och sminkade mig och sedan var det dags att åka buss till Uddevalla. bussen gick 9.31 så vi var lagom nere vid torp ca 10.30. Min syster Jessica hittade ett linne och en farfarskofta inne på gina tricot medan jag fick köpt mig ett par svarta låga sommarpups. kanske onödigt men dom var så snygga, så det gick inte att motstå dom..
Efter en tid i affärer började vi bli hungriga och gick till mcdonalds och åt lunch. Därefter kände vi oss rätt mätta både i magen och att gå i affärer så vi tog första bästa buss in till stan igen, men där blev det ytterligare lite affärer. Jessica köpte bland annat nya lösnaglar och en parfym som luktar gudomligt! En av Britney Spears.
Klockan tickade mot biotime : ) härligt! 
Måste tala om att Eragon var hur bra som helst! Ett Filmtips för den som inte sett den. 
Härligt äventyr man får följa. Helt enkelt asbra film!
Sedan åkte vi bussen hem och hemma har jag spelat lite xbox, burnout. roligt bilspel.
Blev en lugn fredagkväll hihi, hoppas ni har haft en bra fredag!
/ Lotta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback