Körlektion med en hälsingeman : )

Vaknade runt 11 idag, men hade satt kl på ringning på 10.00. Imorgon ska jag gå upp när klockan ringer!
Gick upp och åt en god frukost och bläddrade sedan igenom Ellostidningen.
Efter det blev det en härlg dusch och började göra mig iordning och blåsa håret. Har inte riktigt vant mig vid luggen men det kommer det med snart : ) Det blev dags att gå till bussen och åka till Uddevalla. Ska nämligen ha en körlektion. var lite nervös idag därför att den körläraren jag brukar ha var ledig så jag fick prova en ny denna gången. spännande kändes det också.  Och vet ni vad? Körläraren var från hälsingland! hihi.. dialekten var ashärlig!
Efter en 40 min lång körlektion gick jag ner till Willys och handlade lite åt mor, bl.a broccoli som vår lillebror älskar : P 4 år och älskar Broccoli! haha..
Mormor och mamma hade gjort jättegod mat. Bakpotatis med kött och broccoli, mums!
Efter maten blev det en härlig pratstund över telefon med Simon : ) Tur att telefon finns säger jag! hihi
nu blir det filmtime : ) John Tucker must die, se vad det är för en film? Verkar rolig.
Hoppas ni haft en bra onsdag!
/ Lotta

Kommentarer
Postat av: imorrow

Mwahah ^^
Jag har haft blogg läääängre än dig o.O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback