Mario Kart

Vaknade klockan 9 då Simons klocka ringde. Han jobbar nämligen helg på Bahco så just nu är han på jobbet. Han har 12 timmars pass och slutar inte förrän 22.00. Just nu sitter jag och funderar på vad man ska göra idag? Det blir väldigt tomt när han inte är här.. Men han kommer ju hem sedan :)
Hm, behöver fixa ett konto på studera.nu iaf och ringa projektkompisen sofia angående Danmarksresan.
Sedan skulle det inte sitta fel med en härlig promenad i det fina vädret :) Behöver också plugga vidare på hemtentan.

Men igår, då jobbade simon från 06-18 pluggade jag en massa på den hemtenta vi har i psykosocialt arbete. Jag och Simns far Kalle tog en promenad till bahco och hade bullar med oss.
Precis när vi kom hade Simon lunchrast, vilken tur. Så vi satt med varsin kopp kaffe och fikade en stund.
Sedan gick jag med Simon en stund och tittade på när han arbetade. Gick hem efter en stund och löste lite korsord och tittade upp lite olika universitet/högskole program som jag tyckte verkade vara intressanta.
I Göteborg fann jag Dietistprogrammet 120/160 poäng och Idrottsvetenskapliga programmet 120/160 poäng.
I Gävle fanns hälsopedagogiska promgrammet 120/160 poäng. Jag tror att det blir de här tre jag söker om det går. Vet ingenting hur man gör så nu ska jag ta reda på det :)

När Simon kom hem runt 18 tiden beställdes det pizza och hjälp vad gott det var!
Efter pizzan smälte vi maten och spelade lite Mario Kart till nintendo 64 hihi. Han vann kan jag meddela men det var några jättejämna matcher :)
kl 20.00 tittade vi på "på spåret" och  sedan på  "sing-a-long" och efter det var vi båda rätt trötta och gick och la oss till sängs.
Hej hej /Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback