Shoppingtur till Valbo

Igår blev det en liten shoppingtur till Valbo som ligger en bit utanför Gävle. Vi gick upp 7 på morron och började rulla iväg 8.15. Väl framme perfekt till kl 10 så började vi med att gå in på ikea och fick handlat lite köksgrejer till lägenheten och sedan gick vi i ett köpcenter :) Jag fick köpt mig två klänningar, ett par svarta korta leggings och ett linne. Allt under 500 kr, tyckte det blev ett riktigt kap :) Gillar sommarrean! Simon tog det lungt på klädsidan utan köpte istället grejer till lägenheten :) upplägningsfat, badhandduk, stekspade, förvaringsboxar och bestick.
Efter många timmar av shopping var vi utsvultna och gick till en restaurang och åt buffé. Det var jättegott må jag säga! Båda fick putmagar när vi gick därifrån :P Sedan gick vi lite till i affärer innan vi åkte hemåt till Edsbyn igen.

Idag har det blivit en riktig fixardag. Tvättat mellan 11-16 och sedan har det blivit putsning inne i lägenheten.
Har även åkt till banken och varit på lite privat rådgivning. Har även ett möte på torsdag då jag vill starta ett sparande och ev. pension.
Idag har jag och simon tittat på en film, ratrace. Ganska rolig emellanåt :)
Ne nu blir det TV:n innan läggdags ;) Vill börja lägga mig tidigare nu för att vänja mig och gå upp tidigare innan man börjar jobba.
Ha en fortsatt bra tisdagkväll! /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback