Ullared, JIPPI!! :D

Idag är det fredag och idag har jag inte hunnit göra så mycket hittils. Har kört in mormor till Valbohem så hon fått hämta nyckel och skriva på nå papper (Hon skall nämligen flytta till en lägenhet). Hon flyttar inte långt som tur är, då man kan träffa henne ofta :)
Igår var jag, Simon, syster Jessica, mamma och Linda till torp och shoppade :)
Jag hittade mig en bikini och en grå scarf på rean hihi. Simon fick shoppat han med hehe. Bl.a två tavlor, en farfarskofta, piké, t-shirt, underkläder, sockar m.m.
När vi kom hem var det gott att ta en öl och bara njuta av semestern och torsdagkvällen. vi såg även en bra film den kvällen haha! en skitrolig komedi med Eddy Murphy. "Norbit" heter den. ett kul filmtips för den som vill skratta. Sjuk humor :) 

Som sagt är jag hemma igen och Simon hängde med :) Blir hemma någon vecka till innan vi sticker vidare.
Men på måndag blir det Ullared!!! Fan vad man längtar! Jag, Simon, Jessica, mamma och Linda ska ner :) huamig vad man längtar. Det var flera, flera år sedan man var dit! Så det ska bli riktigt skoj. Ni anar inte hur mycket man längtar att få gå där och handla hehe.

Runt 23-24 juni hade jag och Simon tänkt att åka till Linköping några dagar innan vi sticker upp till Edsbyn igen lagom till Pärsmässan :) En vecka återstår av semestern och sedan jobbar vi som vanligt. Jag tar tjänstledigt någon vecka i september då vår familj + mormor + morbror och hans sambo Linda + faster och hennes sambo Fredrik åker till bulgarien i en hel vecka hihi :D Gud vad skönt att ha lite extra sommar. För den tycker jag inte har varit något att hurra för än. jovisst har det varit sommar någon vecka eller två men nu har det änna varit lite tråkigt väder ett bra tag. nu vill man att solen skall kika fram igen :) 


nu är jag kaffesugen, skall ta en fika :) Ha en bra fredag! Tjolahopp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback