Allmoge Fönster

Igår åkte jag och Simon upp till Edsbyn med bil. Det var en lång och supertrevlig resa och den gick jättebra :)
Det var skitmysiga vägar och naturen var helt underbar! Vi pausade på några ställen och åt glass, lunch och sträckte på benen. Vi hann även med en liten shoppingtur in på Kupolen i Borlänge där Simon hittade en snygg sommar T-shirt på Carlings hihi.
Hela bilturen med avgång från Ödeborg fram till Hemvägen i Edsbyn tog 8,5 timme och var ca 51 mil lång.  Superhärlig dag måste jag säga :) Tyckte dock synd om Simon som hade halsont och kände sig febrig.

Idag var jag på Allmoge Fönster och fick en bra introduktion om vad som kommer att ske när jag börjar arbeta som visstidsanställd fram till semestern som börjar v.28. Kommer att få arbeta på måleriavdelningen och blev runtvisad där. Det verkar jättetrevligt och jag ser fram emot att börja imorgon :) Härliga arbetstider också. månd-tors 06.48-16.00 och fred 06.48-15.00.

Nu ska jag laga mat, Pasta och kelda ostsås med bacon i. För se om det smakar smaskens när man är färdig :)
Ha en bra Måndagkväll! :) / Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback