morgon

just nu är klockan 09.50 och vädret är helt underbart fint här utanför fönstret på Hemvägen :D
Nu snart ska vi ta en liten promenad till ica och handla, och sedan hoppas jag på en cykeltur :)

Nu har jag jobbat klart en vecka på Allmoge och jag trivs jättebra med både arbetskamraterna och arbetsuppgifterna. Har nu lärt mig att spackla någorlunda och det är hemskt roligt och pilligt. Det är mycket kvar att lära och det ska bli roligt att få lära sig ännu massa nya saker. Jag tycker även det är så KUL att få nya kunskaper och erfarenheter som man kan ta med sig genom livet :)
Igår var det fest med de anställda på Allmoge och även om jag kom in nu i veckan så blev jag ditbjuden att komma, så jag tackade ja och kvällen var hur rolig som helst :D Jag känner inte en kotte därifrån, knappt pratat med dem men igårkväll fick man pratat med massa nya människor och från alla möjliga byggnader runt om kring :) Fy vad många trevliga människor det finns i byn! Otroligt :) Hade en helskön kväll!

i veckan blir det bara arbete månd, tisd, onsd och halva torsd och på fredag är det midsommar hihi :D Då står dalarna med i min kalender :) Skall till Simons farfar som bor på ett jättefint ställe utanför furudal, och dit kommer många släktingar med familjer :) Det ska bli jättetrevligt att få åka dit och fira med dem. Har aldrig varit någon annanstans och firat än hemma, så det ska bli spännande.
Nu missar jag midsommarfirandet hemma då vi brukar gå till Ödeborgsvallen och sedan hem och äta god mat och umgås med familjen och lite släkt. Iår kommer morbror Micke och hans flickvän Linda upp och jag vill säga att jag saknar er! Hoppas ni får det roligt i stora Ödeborg hehe.
Nu ska vi gå ner och handla lite, ha en jättebra lördag allihop :) /Lotta

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Hej vännen!
Fasen va kul att du är uppe hos Simon nu! Ni är som gjorda för varandra ;)
Ja, vi åker upp till Ödeborg på midsommar och det kommer att vara tomt utan dig... och jag tackar i förväg för att vi får låna ditt rum, hihi.
Men vi ses ju förhoppningsvis i sommar när/om ni kommer ner!
Ha det bäst båda 2!
Kram.

Postat av: Camilla

Vad roligt att du fått jobb på Allmoge, Grattis! Jag såg dig och Simon i öjeparken i lördags, men hann tyvärr inte säga hej. Vi måste se varandras lägenheter någon dag också:) Simon lär ju inte ta tag i det kanske..så har du någon msn?:) kram Camilla

2007-06-18 @ 19:50:54
URL: http://pamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback