Onsdag

Idag är det onsdag och det betyder att man även har jobbat. Efter jobbet blev det en efterlängtad dusch då man blev skitdammig på Allmoge haha. Efter det tog jag en promenad ner till affären och handlade lite bakgrejer (tänkte baka kanelbullar på torsdag eller fredag) och ägg som jag skulle ha till maten (ugnspannkaka) MUMS!

Har även hunnit prata med mamsen en stund i telefon, och såklart lillebror Rickard :)
Nu ikväll blir det tvn som gäller. Runaway kl 21.00 är plankat iaf, sedan blir det nog en hel del zappande resten av kvällen.

På lördag hade jag och Simon planerat att åka till Gävle och shoppa :) Ev. så måste jag jobba på lördag också om vi ligger efter men det verkade inte som det, vilket är bra! Då blir det plankat att vi skall till Gävle!!!  wiiiiehooo, kul ska det bli :-D
Härligt ska det också bli att få se Simon mer nu till helgen. Nu går vi om varandra när vi jobbar och hinner knappt ses nå alls. jag jobbar 06.48-16.00 och han 14.12-22.24, men två dagar kvar och veckan börjar gå mot sitt slut :) Låt helgen gå sakta!! Tiden bara rusar iväg tycker jag.

Nu blir det lite tvtittande och läsande! Ha en bra kväll :) /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback