Sol :)

Studiedag idag och vilken tur man har med vädret. Helt underbart väder!!! inte ett moln som syns och solen skiner förfullt hihi. Suttit ute en stund idag och solade ansiktet samtidigt som man lyssnade på bra musik genom ipoden. Efter en stund i det underbara vädret kom mormor ut så vi satt ute och tog en fika tillsammans. Riktigt trevligt! Har hjälpt mamma lite med disk och tvätt, eftersom att hon tar hand om det mesta i hemmet och vi brukar vara ganska lata.. Det känns mycket bättre att hjälpa till och göra saker tillsammans, det går ju så mycket fortare då också!
Har pluggat en del också och det är väldigt behövligt! Behöver fortsätta mer i eftermiddag/kväll dock.

Här är mina nya sommarskor :) Längtaaaaaaar så till värmen och då alla växter blommar fram :)
mina nya sommarskor :)

Imorgon fyller mor 41 år. Jag och syrran skall ta och fira lite grann med fika och bjuda över mormor och ha trevligt :)
Ne nu rinner klockan iväg och det är dags att hämta lillebror från dagis.
Ikväll blir det topmodel på tv :)


Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Gud vilka snygga skor! Fattar att du vill att värmen ska komma så att du kan använda dem!
Du får komma ner snart och hjälpa mig shoppa lite vår/sommarkläder ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback