Högskoleprovet

Har ganska nyss kommit hem från en dag med högskoleprov. Började 09 imorde och var slut lite efter 16. fem stycken delar varav svenska, matte och engelska. Mycket svårt måste jag tala om :) Gissade på en hel del och försökte resonera mig till olika svar men på vissa var det omöjligt. Vi fick ett kontrollpapper där vi kunde skriva ner våra svar om vi vela för att kunna kolla resultat på text tv eller inne på studera.nu så nu väntar jag spänt och hoppas verkligen att det har gått rätt bra! :) Har svårt att tro eftersom att det var det mest svåra prov jag har upplevt, men det var ju endå 20% chans att svara rätt :) Kanske har man lite tur med sig idag då man gissade? Hoppas, håller tummarna!

Nu snart ska jag och Simon hem till hans föräldrar och äta ikväll. Gott :) De gör alltid så god mat och så är dem så snälla!
Nu längtar jag till imorgon då jag och Simon skall åka till Valbo :) Skall naturligtvis äta kotlettraden inne på ikea, den är ju så god!

Nu ska jag spänt titta på resultatet om det nu kommit. Ha en fortsatt trevlig lördag eftermiddag/kväll!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att det gick bra på provet idag! Jag gissade oxå väldigt mycket då jag gjorde provet. Ha en trevlig dag på ikea imorrn. Och så höres vi till veckan. Kanske vi ska ta en tripp ner till Bollnäs på lörda innan vi går ut på bonden? Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback