IKEA

Idag var jag och Simon till Valbo köpcentrum utanför Gävle. Först blev det en sväng i ikea (åt även lunch där hihi) och sedan lite shopping bland småaffärerna. vi kom hem med lite grann :)
Jag köpte påslakan (jättemjukt), två korgar att ha på hatthyllan, en liten händig strykbräda, vas och en plastorkidé som fick sin plats på golvet (passade jättebra där jag tänkt). Sedan handlade jag en grön stickad tröja inne på MQ, walkman hörllurar till mobilen och så en vit eyeliner. Mycket nöjd med köpen må jag säga!
Simon köpte bl.a nya PC högtalare och gud vad han spelar!! haha! :)
Ikväll blir det bara att ta det lungt. Se på tv och slappa :) Söndag idag.
Nu blire en twix och tv, hejs!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan. Klart att de är OK att inte de blir Bollnäs på lördag, vi får ta de en annan dag :-) Vad roligt det ska bli med bonden på lördag :-) Får prata mer under veckan på msn. Vilka fynd ni gjorde igår på ikea då, roligt! Själv jobbade man igår kväll. Men nu ser de ut som att jag blir ledig hela veckan. Ha de bra. Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback