Ny vecka

Då var det måndag igen och jobb. Lika flummigt på allmoge som vanligt hihi. Roligt har man :) Skojar och skrattar!
Efter jobbet lagade jag lite mat, potatismos och falukorv och fixade matlåda till både mig och simon. Sedan stod disken och väntade. Efter det ringde jag mamma och vi pratade ett tag. alltid lika roligt att prata med mamsen :)

Tittar även på internet på katter eller ja snarare Bengaler (en kattras) och är så sugen att skaffa EN katt.. Bara EN. Absolut inga fler. har ju inte varit utan djur någonsin. Så det händer allt att man saknar dem. Man saknar inte fällandet av allt hår men en vän som går med och som alltid finns där vid sin sida :)
Men jag försöker övertala mig att ta bort dessa tankar. Men tänk endå tanken av att ha en katt? De sköter ju sig själva och man behöver inte oroa sig när man är på jobbet. Om den inte hittat på något bus då ;) Bara fylla på mat, vatten och tömma kattlådan. Saknar ju som sagt inte fällandet av hår och hemma har vi norska skogkatter med längre päls så en bangal med tät kort päls kanske fäller lite mindre? iallfall är håren kortare :P
Men jag vet inte. Något jag har snurrat in mig på nu iallafall.

Ikväll blir det film som gäller :)Ska bli härligt! Simon jobbar eftermiddag så nu slipper jag titta på hockeyn i flera timmar också :) Lite taskigt sagt men skönt är det må ni tro! Inte så intresserad. Tycker det räcker med att få veta resultatet. Nu blire lite tv innan film. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Mia

hihi han har alltså druckit te :-) jag jobbar inte nå denna vecka, men en kväll får jag besök av J :-) men vi kan väl höras mera.. du är så välkommen att hälsa på oss.. jag har varit hos pappa idag och storstädat hela nedervåningen åt han och imorrn ska jag passa johannes i 2 tim. Vad härligt med en filmkväll.. Och klart att du ska skaffa katt om du vill ha. Kram från oss.

Postat av: Camilla

Hej på dig Lotta! Hur står det till? Ikväll börjar Desperate Hosewives igen..jag kan tyvärr inte se då vi inte har 5an här:( Ska du se? Har du tittat igen med de andra säsongerna?:) Kramkram

2008-04-15 @ 19:29:02
URL: http://pamilla.blogg.se
Postat av: Camilla

Har du avsnitten som sänds nu alltså? Har du spelat in, eller hur kan du ha det?:) Jag missar ju två avsnitt, eller tre. Så det vore perfekt i så fall!:)
Ja, Lottis klart du ska få höra om Sthlm..vi får ta en promenix när jag kommer hem. Bara en vecka kvar nu! Annars så får du läsa bloggen..där står det mesta också:) Jag måste få höra om dina planer och allt också! Vi måste höras helt enkelt! Massa kramar!

2008-04-17 @ 20:14:03
URL: http://pamilla.blogg.se
Postat av: Mia

Hejsan, hoppas att eran helg är bra! Du jag sitter och kollar på fritidsresors hemsida nu på resor till Gran Canaria i okt. Och har hittat lite fina hotell som inte är alls för dyr :-) Jag har sån stor lust att åka, vill bara komma härifrån ett tag. Men vi kan väl prata mer sen. Kram.

2008-04-19 @ 11:34:20
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback