En riktigt rolig dag :)

Precis fönat håret efter en dusch. Sen upp idag också. Haha! tillåtet nu under ledigheten :) Skall slänga i mig lite frukost och sedan åka en sväng in till Färgelanda. Mormor ville göra lite ärenden och så slutar mamma 13.00 på konsum som vi skall hämta. Sedan blir det till att göra sig iordning för på eftermiddagen åker jag, pappa, syster jessica och hennes pojkvän Niklas ner till Uddevalla. Jag skall som sagt klippa mig, sedan hämtar vi Simon på stationen och efter det blir det shopping på Torp! Ja en riktigt rolig dag :).

Nu skall jag käka för 12.15 kommer mormor över (bor 20 meter bortanför hihi). 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar åter för dina fina kommentarer om min blogg =) Här är det -13,5 grader idag, fy fasiken vad kallt de är, fryser röven av sig ute haha! Freja tycker de är för kallt ute idag, lillgumman min =) Ja medecinen hjälper, fick medecinen seloken. Jättebra. Var ner på apoteket idag för att hämta ut mer medecin, men då hade dom inte dosen som stod på mitt recept hemma, så läre ner imorrn igen, haha typiskt! Ja de är ju så med min hjärtläkare, eftersom han bor och jobbar i Huddinge så är han bara här varannan helg. Men de går fort fram till 17 jan. Ja du får gärna följa med mig då,du är så snäll! Vi ses på msn. Nu ska här ses på film och mysa, medans jag väntar på våran sega tvättmaskin =) Kram.

Postat av: Mia

GOTT NYTT ÅR! =)

2008-12-31 @ 09:39:49
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback