Gävle, gävle nästa!

Jag minns inte när jag ställde klockan såhär tidigt. 05.45 pep den första gången. Andra gången kl 06 och sedan knäppte vi på taklampan vilket vi nästan aldrig gjort men det var ett bra hjälpmedel till att komma upp iallfall :) Jag får helt enkelt inse att min kropp inte tycker om mornar fast att mitt inre gör det. Det är lungt och skönt :) Men kroppen tycker om kväll den istället. Haha! Har precis käkat frukost i form av två smörgåsar med kyckling och gurka på och så mjölk! Sedan en kopp kaffe såklart som står här bredvid :) Inte är det nyhetsmorgon heller på tv nu, typsikt :P

Toksnöar ute nu också :) Kul, kul, kul! Ännu mer snö. Det är redan 3-4 dm på backen nu, men lite mer skadar absolut inte. Bara termometern visar kallgrader så inte snön töar bort igen. skottade ju fram bilen igår från massa snö men nu är den begravd igen :) haha! Fast inte lika mycket som förut förstås. Igår var så mycket snö på bilen att jag fick skotta bort på sidorna där jag sopat av för att ens skulle kunna komma ut med bilen där jag står parkerad.

Nu blir det till att göra sig iordning för nu har vi t.o.m en tid och passa. Innan har det j varit så bekvämt att vi tagit bilen och kunnat åka när vi är klara men nu läre man gå så man inte missar bussen. Låter lite som old school time´s det där :)

Ne nu skall jag pallra mig iväg, vill inte vara en sista-minuten människa och lite tidsoptimist som jag redan är. Tur Simon håller reda på mig! haha.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror att han åkte ut igår för han var inte lika duktig som ha varit tidigare. Ja gu så det snöar, men mysigt oxå. Vi ska ut på en sparktur nu. Hoppas att ni får en trevlig dag i Gävle :-) Ser framemot en uppdatering i bloggen ikväll hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback