Juletider

Då var man hemma igen efter en dag i Gävle :) Ingen snö var det där heller! Bara det som förut varit snövallar som plogats upp. Ja förutom att det inte fanns snö i Gävle så var huvudsyftet att julhandla! Jag är nu nästan klar med de julklappar som skall köpas och Simon med. Till lunch blev det kinamat, nam nam säger jag :) Och igår var det inte heller! Tre små rätter är ett måste när man käkar kina för mig.

Nu har det packats upp och julklapparna ligger i en särskild påse. Åh vad mysigt med juletider nu :) Och bara en vecka kvar till lucia! Sedan tisdagen därpå luffar jag hem till familjen :) och tio dagar efter kommer även Simon ner och firar nyår i Ödeborg :)

Är lite hungrig, skall käka något enkelt sedan måste jag börja med rapporten. Men kanske skippar den en lördagkväll och tar lite extra tid till den imorgon? Det är ju trots allt lördagkväll nu.

Sedan får man inte glömma att Svensson Svensson kommer ikväll. Då blir det pepparkakor till såklart!



Bye so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback