Måndag

Då var det måndag och har för en liten stund sedan stigit upp. Simon var uppe tidigt, tidigt och började redan 05.48 imorse. Puha jag är glad att man har sovmorgon och kan forma sina arbetstider som man vill :)

Igår var en mysig slappardag. Vid 13 tiden var vi bjudna på lunch hos simons föräldrar där det bjöds på fläskfilégryta med god sås och hasselbackspotatis + sallad. Så himla gott!
På eftermiddagen drog vi en sväng till julskyltningen i byn, mysig julstämning stämning fick man! Ja och så var det det där med första advent igår och det första ljuset i staken fick tändas :)

Idag blir det pluggdag. Har två lektioner även idag, en kl 13.55 och en ikväll 17.30, ja typ så ser dagen ut idag :)
Nu blir det frukosttime!

Kommentarer
Postat av: Mia

ja du måste prova pepparkakor och ädelost, skitgott. vi hade en tub med ädelost det tycker jag är godare än den riktiga osten, den tycker jag är för stark. haha ja öm i fossingarna efter all dans :-) usch jag börjar få ont i magen, säg inte att det är magsjuka, hua! ha en bra måndag du med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback