Tuff tuff

Hjälp vad dåligt man uppdaterar. Får skylla på att jag är hemma och hälsar på och har lite julledigt. Händer även mycket här vilket är roligt :) Idag har jag och Jessica färgat håret på mamma och hennes arbetskamrat Anette hihi. Alltid lika kul att pyssla lite! Fint blev det också :) Brunt med ljusare slingor. Ja håret blir livligt!

Imorgon har jag klipptid 16.00 i stan, äntligen. Bort med klyvna hårtoppar!  Precis efter jag klippt mig ankommer Simon till Uddevalla C och sedan skall vi åka ut till torp en sväng. Skall leta nyårsklänning :) Kul, kul, kul!

Ikväll blir en umgåskväll med familjen och film, mysigt :)

Ha en trevlig kväll ni med!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Mia

Man tackar för kommentaren om bloggen =) Kände att det var dags för nått nytt, nu då julen är förbi hihi. Fotot jag har på headern tog jag i höstas en tidig morgon i okt då de var dimma ute. Vad kul att klippa sig. Så roligt att höra att Ebba är så duktig, ska bli så kul att träffa henne, vi saknar er nu =) Hoppas att du hittar nån nyårsklänning! Har nu ringt mitthjärta och fått en tid hos min hjärtläkare den 17 jan, och sköterskan jag pratade med sa att jag ska forts äta medecinen tills dess att jag träffar läkaren. Vi läre snacka på msn snart =) Ha de bra vännen. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback