Varför inte svara på denna lista :)

En lista med frågor som jag hittade inne hos Marias blogg :)

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Ja jo jag är nöjd med mitt namn, tycker om att det är relativt långt! Och så vet jag inte många som heter som jag :)
2. Saknar du något i ditt liv?
Ja jo skall man peka på en sak så är det ju en hund, men får se på den saken! Skall iallafall ha hund under livet :)
3. Sommar eller vinter?
Förr skulle jag absolut utan tvekan säga sommaren men vintern har sin charm och jag tycker det är mysigt med snö och lite mer kyla! Jag säger både och men sommaren ligger lite varmare om hjärtat :)
4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Eftersom det var över internet så var det hans stiliga presentationsbild som gjorde att man tog upp kontakten. haha!
5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Har fått väldigt många fina julklappar och familjen är den bästa "julklappen" att få fira med. Kalla mig familjekär :)
6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Ja inte minst när man var tonåring, nu gör man det mera omedvetet. Inte av ideal längre men av reklamen påverkas man absolut! Det gör nog alla fast vi inte tänker på det.
7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Göteborg som ungdom och ett lugnare ställe i hus som äldre (i Sverige) :) Men sedan vill jag resa runt mycket och se världen!
8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Tja det har nog alla gjort.
9. Hur många barn vill du ha?
2 är lagom för mig men när man väl är där kanske situationen ändras. Men två räcker gott tycker jag :) Vill inte ha ett, för vill ha ett syskon till.
10. Har du återkommande drömmar?
Hm. Har haft återkommande drömmar om några stycken drömmar ett par gånger men nu var det längesedan.
11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Hasselbackspotatis med någon köttgryta och god sås till! Nam nam! :)
12. Märkes kläder eller inte?
Spelar absolut ingen roll, har både och! Handlar mest från mq.
13. Vart ska du/ni fira jul?
Åker hem till familjen på västkusten över jul och stannar mellan 16 dec - 6 jan. Firar med mamma,pappa, syster (18år), bror (6 år), mormor och morbror Micke :)
14. Har du ett nyårslöfte?
Har aldrig haft ett nyårslöfte och kan inte komma på vad heller..
15. Vad har du för planer för dagen?
Idag har jag pluggat mestadels och skall fortsätta så fort jag gått från datorn! Papper här överallt nu och böcker haha! Och skall börja lära mig att källhänvisa med fotnotar nu inför universitet/högskoletiden :) Lääääängtar så att få plugga på universitet/högskola så det pirrar i magen hihi. Har ni känt så? Jag gillar att lära mig nya saker, det är bara att konstatera! Har inga planer inför kvällen mer än en lugn kväll med tv och såklart plugg. Mycket nu innan julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback