Utmaning

Är utmanad utav Maria.

Reglerna är:
· Skriv vem som har utmanat dig.
· Skriv ner 6 stycken saker som gör dig lycklig.
· Publicera reglerna och utmana 5 stycken.
· Lämna en kommentar till de som du har utmanat och låt de veta att de har blivit utmanade.


6 saker som gör mig lycklig:
1. Familj, pojkvän och vänner! Kommer såklart på första plats.
2. Djur, så roliga, mysiga och charmiga!
3. Utomlandssemester. Älskar att se världen och uppleva nya saker :)
4. Fika med kaffe, blir lycklig av bara tanken. Gör mig på så gott humör! Helst ett utefik. Trevligt.
5. Att njuta av livet! Tänker ofta på det och hur bra man har det.
6. Tanken på att få läsa på universitet/högskola! Mitt mål nu som jag starkt vill och blir glad av :) Tänk vilka möjligheter vi har här i Sverige också!

Känner ni att ni vill anta utmaningen, gör det! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

hihi vad roligt det var att läsa :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback