Dietist

Är det mitt framtida yrke? Är väldigt sugen att plugga nu och just nu lutar det åt dietist. Men vill prata med en dietist och se vad det är för ett yrke osv. Har även försökt ringa studievägledarna hos dietistprogrammet på götebörgs unversitet för att få svar på några funderingar jag har men har inte lyckats få tag i dem än tyvärr. Men ska fortsätta ringa tills de en gång svarar :) Har ju massa frågor jag vill ställa som intagningsprov och om arbetsmarknad, osv.

Idag arbetar simon kväll så det blir en ensam kväll framför tvn med let´s dance, vilket blir en riktigt lugn och mysig hemmakväll med en längtan av att träffa Simon senare :) Hihi.

Ne nu ska jag fundera på vad jag vill med mitt liv nu som ung! :) vill ju så mycket haha :P

Kommentarer
Postat av: Mia

Men dietist låter ju jättebra tycker jag! De tycker jag att du ska fundera på. Hoppas att du får tag på dom i Göteborg! Ses imorrn... Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback