Melodifestivalen

Idag vaknade jag ca 09 och tog en skön morgondusch och sedan blev det frukost och en kopp kaffe efteråt :) Lugn förmiddag som även bjöd på en del solsken. På dagen åkte vi på byn, simon skulle köpa öl och så ville jag titta efter ett par varma skor och tapeter. Vi har funderingar på att tapetsera om i hallen men vet inte vilken tapet som skulle sitta fint. Det finns ju ett så otroligt stort utbud av tapeter så man blir galen :) men som sagt är det bara funderingar.

Klockan 15 är det bandymatch i byn, men jag vela inte följa med idag så Simon och hans far är på matchen just nu :) Edsbyn - Vänersborg. Men tänkte ta en promenad ner till Ön strax och möta honom :) Härligt med frisk luft!
Och hör och häpna. Det är +8 grader ute nu. inte klokt så varmt för att vara en februaridag, men denna vinter har ju varit lite extra speciell nu tycker jag.

Vid 17.30 snåret åker jag via ica och inhandlar en grillad kyckling och åker därefter vidare ut till viksjöförs för att äta middag och titta på melodifestivalen med Maria :) Trevligt!

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag börjar promenera! Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan, tack för en trevlig kväll. Och vad god salladen blev, en ovanlig sallad. Men du jag glömde ge dig pengar för kycklingen, skulle ju få de av mig, får de nästa gång vi ses. Nu ska jag och Freja forts kolla på titanic, få se om man orkar se hela.. hiihi. Ha de så bra och ha en jättebra söndag. Kram.

Postat av: Mia

Hej. Ja jag följer gärna med till ikea den 12 mars.. gu vad kul :-) tack!! Vad synd att ni inte får fortsätta då.. Ha de bra. Kram.

2008-02-19 @ 21:40:28
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback