Simon&Lotta dag

I lördags kunde man säga att jag och simon hade en Lotta & Simon dag hihi. Det började på morgonen då vi bakade morotskaka och bjöd därefter hem Simons föräldrar på en liten fika :) Vi tog en promenad i byn, umgicks under dagen och klockan 17 hade vi bokat en bowlingbana. Det var jättekul att spela! men vad spö jag fick då.. Simon vann med ca 100 poäng över mig. Harregud! Men skitkul var det och jag vill nu ha en revanch mot honom någon gång! haha.
Efter bowlingen beställde vi hem pizza, och hjälp vad efterlängtat och gott det var!
På kvällen tog vi oss varsitt glas vin och satte oss framför tvn då melodifestivalen skulle börja :)
Supertrevlig dag!

Idag har det varit jobb, dusch, matlagning, diskning och slappning som har stått på schemat :)
Kanske ska se ett avsnitt av Desperate Housewives när simon tittat klart på sin film. Jag vågar inte se. Är så mesig av mig när det gäller film och så har jag drömt mardrömmar två nätter irad.. bläääääää! Nej tack ingen thriller för mig idag. tråkmåns jag vet.

Nu har även mina föräldrar köpt en 11 veckor gammal hundvalps hane som är blandras mellan Leonberger och Landseer. Har bara sett kort och han är väl för gullig! Vill hem och träffa den lilla kisen nu ju :)  Pappa och syrran kom fram till att bamse var det rätta namnet för honom :) Åhh kan knappt bärga mig. Tänker på den lilla hela tiden, så söt :)

Ne nu ska jag fixa lite smågrejer till imorgon som jag inte har tid med att göra då. Typ förbereda frukosten till jobbet m.m. Så ha det bra, och så ska jag sedan titta på lite bilder på Bamse :) Kan inte få nog! Han är så otroligt söt! åååååh! Tur att det inte är långt innan jag skall hem (14 mars). haha!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan, vilken mysig dag ni verkat haft! Klart att du läre ta revansch i bowling :-) Har jobbat idag 8-13, ledig imorrn sen ska jag jobba torskväll,fredadag och sen söndakväll. Imorrn då jag är ledig ska jag gå en långpromenad med Freja, vilket jag saknat nu då man jobbat och varit sjuk, har ju inte kunnat de då. Sen ska jag bara ta de lungt. Lördag blir det god mat och melodifestivalen. Nä men gu va gulligt med en hundvalp, och vilket gulligt namn :-) Hoppas allt är bra. Kram.

Postat av: Mia

Ja jag är så glad att jag får jobba så mycket. Har fått 3 dagar till veckan oxå :-) Förstår att du längtar hem och få träffa Bamse :-) Snart är det dags för ikea :-) Ska bli sååå kul. Vi får höras mer om det till veckan. Ha en superbra helg nu! Kram.

2008-02-29 @ 18:39:21
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Mia

Hihi ja tack för att du tyckte att min blogg fått ett fint utseende. Säg bara till om du vill att jag ska ändra din, jag tycker de är så roligt! Ja få se nu då om man vinner te :-) Nu ska jag iväg och jobba. Ses till veckan. Kram.

2008-03-04 @ 10:52:23
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback