Söndag

Idag har Maria gjort om utseendet på bloggen och vill tacka henne för det fina arbetet hon gjort! Är supernöjd :) Den blev jättefin!
Var så trött på den gamla mallen jag hade och som så många andra hade. nytt och uppiggande :)Tack än en gång för den fina bloggen Maria :)

Idag har dagen bjudit på en promenad med Simon, god lunch hos hans föräldrar (skinkstek och sedan fruktcocktail till efterrätt) smarrigt!, matlagning, och lugn söndagseftermiddag med bandy på Tv. Visserligen spelade inte Edsbyn idag men Simon satt och tittade då Hammarby-Broberg spelade :)

Nu blir det lite TV-Spelande med Simon :P hehe!
Ha det bra! /Lotta


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra att du vart nöjd med bloggen, säg bara till om du vill ha en ny igen, så hjälper jag dig! Jag längtar tills helgen nu, ska bli såå kul :-) Har duschat Freja nu på morgonen, så nu ligger hon i soffan på kudden under filten och myser och sover.. haha! Ha de bra. Kram från oss.

Postat av: Maria

Hejsan.. jag ska på vattengympa på torsdag på badet i byn med Nettan och en arbetskamrat till henne. Men har ångest av att behöva visa sig i baddräkt, fy. Dels tycker man att man är tjock och så syns fortf mina ärr i ljumsken från operationen så väl. Uscha! Ja de ska bli sååå himla roligt i helgen, detta behöver jag. Tack att du är min vän! Kram från oss.

2008-01-21 @ 19:42:56
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback