Strålande väder idag! :)

Idag har Jag, Simon, syrran, mamma och mormor åkt en sväng till Uddevallas köpcentrum Torp. Det var strålande väder så mormor bjöd mig på glass och så satt vi ute utan att huttra :) Härligt!
Nästa söndag fyller lillebror Rickard 6 år så i present av mig får han inlines och skydd. Han börjar bli gammal nu den lilla parveln. Simon köpte ett par jättesnygga grå jeans, och jag har inte varit så jätteförtjust i grå jeans men dessa var riktigt snygga måste jag erkänna :P.
efter torp blev det mcdonalds som det oftast blir när vi handlat ute på torp hehe. Lite snabbmat får det bli ibland.

Åh måste även säga att valpen hemma är jättesöt och go :) Ett riktigt litet charmtroll! image48image49

En till sak jag måste säga till min svärfar är att Rickard har haft riktigt roligt med sågen, han tackar! :)
Och visst är han duktig? hehe.
image50

Nu ska jag läsa dagens tidning. Hoppas alla får en fortsatt bra söndag!
/Lotta

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja nu är man bara snorig och hängig. Ska nog upp till J imorrn och kolla på film :-) Vilken mysig dag ni verkar haft. Och gu så söt han är valpen då, ett charmtroll :-) så söt. Åker till stugan på skärtorsdagen och blir där med hela familjen till ananndag påsk. Vad ska ni göra? Kram.

Postat av: Plogflickan

Sööt vovve, vad är det för ras?

2008-03-17 @ 13:10:51
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback