13 november

Denna veckan har Simon jobbat eftermiddagsskift vilket kan bli lite rastlöst ibland på kvällarna då man är ensam men det är ju på ett sätt bra för då pluggar man mer istället, såklart. Han slutar inte så jättesent 22.24 men ändå, det blir tomt. Jag är den som tycker om att vara själv ibland, men just nu saknar jag honom. En att titta på tv med och skratta med som vi ofta gör haha! Men vet ni? Imorgon har han tagit ledigt, han ville det och så är det bandymatch i byn imorgon kväll :) Roligt roligt!

Även idag lite värt att notera den 13 november, har jag och Simon varit ett par i 3 år och 3 månader. 3,3 liksom :) Det är länge för en liten ungdom. Jag menar man var en liten prick på 17 ½  år som fortfarande gick på gymnasiet i Uddevalla och Simon som nyss tagit studenten när vi blev tillsammans. Varenda lov åkte man upp och hälsade på och la även sina 5 veckors praktiker i byn :) Och han kom ner till västkusten mycket, så i två år lyckades vi ha distansförhållande men numera sambos sedan juni 2007. Kan ju inte heller säga annat än att dialekten här är underbart skön! Skanteru (ska inte du), örsker int, hänne och dänne, schön, nånstansch, du e, jag å, språker osv. allt de nu säger här i ovanåkers kommun :)

Ja här bjuds en bild från i våras/somras när vi tog en shoppingtur till Gävle och Valbo :)


Nu kan jag inte bärga mig med att slå upp matteboken och börja på sista delen, nämligen geometri! Konstig? kanske, men sådant stort intresse har jag för matematik. haha!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men stort grattis till eran 3 års 3 månaders dag! Ni är så himla söta tillsammans, passar så bra ihop. Haha ja vi har en rätt konstig dialekt hänne uppe haha! Nu ska jag städa, men vi ses ikväll. Ha en bra dag!

Postat av: Mia

Hihi såg din kommentar i min blogg nu, så jag läre väl slänga in ett svar på de å då :-) Ja men visst är det gott med green te, tur att du tyckte om det!

2008-11-14 @ 10:09:16
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback