Bakning!

Efter en promenad till och hem från Simons föräldrar och god mat så fick jag nu ett ryck om att baka en banankaka :) Nu står den i ugnen och gräddas, mums mums!



Ikväll blir en lugn kväll med TV och bokläsning av den engelska boken "The Pearl" som jag hållt på att läsa (eller ja mest legat haha) i flera veckor. Måste ta mig i kragen och läsa ut denna bok snart för snart är terminen slut redan :)
Hjälp vad fort tiden går! Till veckan eller snarare till helgen blir det till att ta fram adventsstakar och julduk m.m. Mysigt säger jag!

Nu ska jag ut och titta till kakan! Sedan blir det kakätning framför Tvn såklart!

Kommentarer
Postat av: Mia

Har inte gjort så mycket idag, dammsugit och duschat sen gick vi hem till pappa och umgicks med Jonte innan jag åkte hem. Och jag, pappa och Monica åkte till Alfred vid 14:20 tiden. Supergott fika och en charmig och mysig Alfred, han är såå go och söt :-) Nu har man bytt om till flanell pjyamas och ska mysa i soffan och se finalen i "Ensam mamma söker" sen blir det film :-) Men gu så gott med banankaka, mums! Ni verkar haft en supertrevlig söndag. Ses till veckan. Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback