Fars dag!

Nu sitter jag framför datorn, ganska så nyss stigit upp och druckit en kopp kaffe och ätit två satsumas till frukost. Om en liten stund skall jag och Simon promenera hem till hans föräldrar och äta söndagslunch. Mumma!
Anledningen till man steg upp så sent idag var att jag och Simon igår var chaffis åt hans far som var på blueskväll :) Vi var in en stund och träffade även Simons morbror och hans fru där :)  Trevligt, trevligt var det må jag säga! på ditvägen käkade vi även på max hehe, ett måste nästan enligt simon iallafall om man åker till Bollnäs.
Innan vi

Det är också farsdag idag och jag får tyvärr inte träffa min far p.g.a. vi är 55 mil ifrån varandra. Som tur är finns telefon så skall slå en pling senare idag och gratta :)

Nu ska jag kvista iväg och borsta tänderna sedan blir det på med höstjackan. Milt och härligt väder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback