Frukt är gott! och nyttigt

Jag säger äntligen! Äntligen är rapporten i Linas händer, alltså mattelärarens. Åh väntar på spänning att få tillbaka den, såg att jag missat lite men det var inte nödvändigt då de mestadels tittar på uträkningarna men vill iallafall ha med det så tänkte lägga till det för min egen skull mest.

Nu har jag också precis käkat en riktigt mellanmålslunch kan man säga. Fil med müsli, linfrön och banan i + en satsumas och en kiwi, mumma var det! Slank ner så fort bara haha! Blev inspirerad då jag och Maria igår pratade och tittade i en bok om frukostar :) Ja ibland anstränger man sig lite iallafall med lite nyttiga frukter!

Nu ska jag sätta igång med läsandet igen, matten först sedan samhällskunskap!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi ja visst är det gott med fil, banan, musli och linför :-) Vilken tur att du blivit klar med den där eländiga matte rapporten. Ha en bra torsdagkväll. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback