Lördag

Nu är det snart lördagkväll. Redan säger jag. Dagen har bara flygit iväg men ännu är det långt kvar av dagen :) Idag sov jag och Simon länge! Ända till tio då klockan väckte oss. haha! sätter vi inte på klocka kan vi sova nästan hur länge som helst. Jag är glad att man uppfann väckarklockan! Måste vara en av de bästa uppfinningarna idag. Tummen upp för den!

Sedan vid tolv tog vi en promenad i byn och kikade även in en sväng på Erikshjälpen men kom ut tomhänta. På hemvägen handlade vi lite på ica och sedan började städningen för min del! Vår städdag är på söndagar men nu var jag på städhumör. Skurade lägenheten från topp till tå idag och nu luktar lägenheten rengöringsmedel :) Fräscht! Varm blev man såklart av städningen när man poppade P3 i öronen så efter städningen var det skönt med en dusch.

Ikväll skall jag och Simon promenera/cykla hem till hans föräldrar där vi är bjudna på mat ikväll. Alltid lika trevligt och gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback