Solsken och promenad

Ja just nu sitter man framför datorn med ett stort glas mjölk och lite frukost. Tittar ut och det är solsken :) Snön ligger kvar och defenetivt blir det en morgonpromenad idag! Även om det är mycket som skall pluggas nu (lite för mycket) så skall jag ut och ta en riktigt härlig promenad i det fina vädret :) Sedan skall jag handla för kvällens middag. För två veckor sedan bjöd Maria på en skitgod tacopaj och det är just vad jag skall försöka mig på ikväll!

Extra glatt humör blir man av att det är fredag och helgen är här, tänk så konstigt. Att ens humör stiger för att det är helg :) Inte mig emot såklart! Nu ska jag ta och borsta tänderna och klä på mig vinterjackan och ut i den friska luften!

Trevlig helg måste man ju ändå passa på att skriva nu :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad gott med tacopaj :-) Vad roligt att du tyckte om den hihi. Smaklig måltid då :-) Vi ska äta gryta med hare. Vi ses imorrn, jag står vid pappa, för jag ska ju ialf lämna Freja där. Ska vi säga kl 11 eller va tycker du?

Postat av: Camilla

Blir alltid glad av att läsa din blogg. Du är alltid så positiv, det känns som om du vänder allt det dåliga till något bra. Skulle också vilja vara mer positiv som du!:)

2008-11-21 @ 14:37:17
URL: http://pamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback