Tisdag

Vilken underbar förmiddag! Jag har inga lektioner idag och kunde sova hur länge jag vela. Ställde klockan på 7.50 och knäppte på TV:n och nyhetsmorgon på 4:an. Nu är dem i Washington och pratar massor om USA valet som är idag.
Ja valvakan skall man försöka se en del av ikväll :)

Sitter nu med morgonkaffet och bloggar och när jag tittar ut genom fönstret ser jag bara sol :D Måste bli promenad idag! Snön ligger kvar, vilket är mysigt!
Kl 11-16 har vi även tvättid idag. Tre maskiner tvätt. En med strumpor, en vit och en mörk tvätt. Ja det blir en del även om man bara är två stycken. Skall även plugga ikapp idag. Det jag kom efter i när jag var hemma. Idag blir det historia och samhällskunskap i första hand!
Nu ska jag borsta tänderna och sedan kvista ner med de första två maskinerna tvätt.

Ja snart avgörs det vem som blir USA:s nya president.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback