Tjejprat och pluggande

Nu är jag hemkommen efter en dag med matematik, fika och massa tjejprat hos Maria och Freja :) Trevligt var det!
Hade även samhällsprov inom ekonomi tidigare imorse, ett g prov.

Har precis käkat lite lunch/middag. Middagsmaten från i måndags som var hemmagjorda pannbiffar med potatis och brunsås. Gott var det :)

Ikväll är det mattelektion för min del och Simon skall på bandymatch, Edsbyn-Örebro. Simon tror byn vinner överlägset med tvåsiffrigt och då gissade jag genast på 13-2. Vet inte varför men det liksom bara dök upp. Se om det blir något sådant då :)

Ja det är min dag idag det haha! Skall nu sätta igång med politikarbetet som jag fick tillbaka i måndags för att utveckla lite mer för att få det betyg jag strävar efter. Ni vet den frågan jag skrivit här tidigare: " Kan sverige drabbas av att en stark ledare utropade sig till diktator?" och jag argumenterade såklart bara emot diktatur, såklart man läre ha med det som talar för att det skall kunna bli en diktatur också.. Haha! Ja, det är vad jag skall ägna mig åt nu innan mattelektionen.

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback