Tvättdag idag

Nu är det fredag förmiddag och vi har precis käkat frukost och som vanligt har jag en kopp kaffe bredvid mig nu som jag nästan alltid har efter frukosten. Det är den koppen jag dricker på en dag, ibland en till på dagen men det är sällan. Tittade på "du blir vad du äter" igår och då var det sångerskan från fame factory som var med och drack mängder med kaffe! Usch då blev man lite avskräckt, men jag dricker såpas lite kaffe på en dag så jag fortsätter med min lilla morgonkopp :)

Idag har vi tvättid också 11-16, då det nu blivit några maskiner skulle jag tro. Iallfall är tvättkorgen över halvfull. Ska snart ta och sortera upp lite.
Det är härligt att tvätta då vi har en jättebra tvättstuga. Två maskiner, en torktumlare och ett stort torkrum med massa linor att hänga upp på. Ja och så är det fräscht där också för alla är duktiga med att städa upp efter sig efter varenda tvättid. Det är mysigt att tvätta och skönt är det också att få allt tvättat på en gång. alltså ta 4 maskiner på en dag så är all smutstvätt borta för någon vecka iallafall tills det är dags igen :) haha nog om vår tvättstuga.

Nu måste Lotta sortera lite tvätt!
Bye so long!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi man tackar och bockar :-) Ja jag försöker ialf att göra de så fint jag bara kan, älskar ju inredning så :-)

Postat av: Denni

Tjena :-)snygging vill du få gratis presentkort på 700kr eller bio biljeter

eller nåt annat då tycker jag att du ska trycka på min länk på min sida allt är gratis fast man måste tjäna poäng först men det är lätt











2008-11-14 @ 18:11:11
URL: http://sattlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback