Städning!

Idag vaknade vi senare än senast. Rekord detta året tror jag bestämt! 10.50 slog jag upp ögonen och blev lite förvånad att klockan var så mycket haha. Sedan blev det frukost och morgonkaffe och efter det började vi med söndagsstädningen. Simon städade inte igår (han sköter damsugning) och jag var på städhumör så jag skurade av köksmöbler + lister från damm.  Åh man blir så glad av att ha det rent och det är också kul att städa! speciellt med radio i öronen :)

Bjuder på lite bilder från lägenheten. Tyvärr inte nya då jag glömde kameran hemma hos familjen haha! men vi har inte gjort något speciellt nytt :)




Nu ska jag plugga en stund! Bl.a. nationella prov i Eng A imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vilken sovmorgon, men vad mysigt då! En annan steg upp 5:45 imorse. Ni har de så mysigt i eran lägenhet. Fint och prydligt. Lycka till på provet imorgon. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback