buhuuuu

Nu börjar dagarna röra sig mot helg igen. Idag är det Fredag och jag har ganska så nyss stigit upp. Har tagit Bamse på en liten morgontur men ännu ingen snö i syne. Har nyss slagit upp samhällskunskapen. En uppgift som är ungefär såhär: Skulle Sverige kunna drabbas av att någon utropade sig som diktator och avskaffade demokratin eller är den svenska demokratin immun mot "diktatursmittan"? Diskutera, analysera och reflektera.  Ja det är bara till att sätta igång med analyserandet för min del :) Men ska käka frukost först, och dricka morgonkaffet. Mums! :)
Det blir t.o.m. nu så jag får önska alla en trevlig helg och allahelgon!

Föresten, ikväll ska Rickard på halloween fest hos en kompis och jag och mamma skall måla honom, hihi! Tänk om man skulle måla så mycket läskiga saker att man blir rädd för sin egen lillebror? Nejdå kan icke ske men roligt ska det bli att få klä ut honom :) shohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback