Desperate housewives

Åh nu är det knappa två timmar kvar till min favoritserie börjar :) Längtar! Nästan veckans höjdpunkt. Iallafall en av dem! Desperate housewives och Svensson Svensson. Ja det kan helt enkelt inte bli mycket bättre tv :) Min åsikt.

Jag och Rickard har precis ätit. Korv med bröd blev det.. vilken fantasi till middag va? Men gott är det minsann :) Imorgon blir det mormors vitkålstuvning med hemmagjorda pannbiffar och lingonsylt till. Oh my! Kan knappt bärga mig av längtan.

aja sluttjatat på mig, måste återgå till pluggandet. Chao!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad gott med pannbiffar och vitkålstuvning! Ja fy det är inte alls roligt att vara drabbad av åksjuka, usch! Hoppas ni får en bra dag idag, vi höres säker på msn senare. Haha jag har ialf en rolig hund, nu är hon under täcket i sängen och kraffsar, man ser bara att täcke rör sig och att det är nån som småmorrar där under haha, och helt plötsligt hoppar hon ner och skuttar efter bollen, haha leksjuk. Lika bra att leka me henne nu då haha, min lilla go freja. Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback