Fått en låt på hjärnan

Men du. En låt jag vill höra om och om igen är Erik Hassle - Hurtful. Så jäkla bra!

Nu skall jag strax bege mig till skolan för att ha matte. Snart klar med A kursen nu, skönt :)
Vill ha klart den så snart som möjligt för att sedan fokusera på C kursen. Känner att jag behöver lägga ner mer tid på den! Det är då grymt mycket roligare att plugga än att arbeta på fabrik. Fast å andra sidan så hade man så härliga arbetskamrater och man kunde lyssna på musik om man vela. Rätt fritt med andra ord. Det är det nu med men på annat vis.

Oj vad tiden går och jag som måste ställa in matlådorna som stått ute och kallnat och sedan sticka iväg till skolan som börjar 18. Är en sista minuten människa..mestadels. inte alltid. haha!
Byyyyyyyye

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men den låten är bra! Vad kul för dej att du snart är klar med matte A, hoppas att det går lika bra för mig med med B kursen :-) Ska ta och vila nu, ta en alvedon ocn vila, sen ska jag plugga lite matte och hoppas att huvudvärken släppt. Ha de så bra. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback