Frukost och kaffe dags

Idag var jag lite segare på att stiga upp än annars men det kanske har att göra med att jag inte behövt stiga upp tidigt? Haha! Eftersom Simon lägger sig tidigt (han går upp 04.50) så passar jag på att lägga mig tidigt också för att vakna tidigt. Tycker det är så mysigt :) Jag ställde klockan på 7.30, satte på nyhetsmorgon vid 8 och drog mig ända till 9 hehe. Men skönt var det vill jag lova!

Idag ser dagen ut så här ungefär. Nu strax blir det frukost och en kopp kaffe och sedan göra sig iordning och klä på sig för kl 11-12 är det samhällskunskap på skolan, sista lektionen innan prov och inlämningsuppgift. Efter lektionen blir det till att göra klart inlämningsuppgiften och hoppas på en promenad :) Vädret ser fint ut och det är uppehåll.
Ikväll har vi tvättstugan igen eftersom vi har lite sängkläder att tvätta och så vill jag tvätta kläder, för snart blir det till att börja packa och nästa tisdag åker jag hem till familjen och hälsar på i några veckor :)

Ne nu kurrar nästan min mage och klockan bara rinner iväg, dags för frukost!
Trevlig helg allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback