Kupolen

Idag ska jag och Simon till Kupolen i Borlänge för att handla lite :) Ska bli trevligt! Var ett tag sedan man var där nu faktiskt. Annars brukar man ju åka till Gävle men nu föreslog Simon detta och så klart man vill med! Dessutom är jag ju chufför hihi.

Hade klockan på 06,45 men vi drog oss till halv åtta :P Blev förvånad över att det är 13 grader varmt ute, lät bra och härligt :) Då slipper man skrapa rutor som man tidigare mornar har sett men som tur var sluppit just då :)

Ne nu blir det frukost och såklart en kopp kaffe. Morgonkaffet är det godaste på morgonen! Kanske inte en bra vana men jag blir lugn och avslappnad :)

Jag hoppas ni får en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi ok, ja men det är roligt att spela oxå :-) Vi såg på idol och sen vart jag så trötter, så vi gick och la oss och så läste jag fram till 23:10 :-) Äsch inte tyckte jag det gjorde så mycket att Jesper åkte ut hihi, tyckte inte han var så bra endå. Kevin e för söt likaså Robin E :-) Hoppas ni får en trevlig och härlig shoppingtur till Borlänge idag, vi ska ta en promenad nu! Ikväll blir det däremot film efter stjärnor på is, ska se "the jane austin book club" :-) Vad ska ni göra ikväll då? Ja men visst vart man förvånad då det var 13 grader varmt imorse. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback