Pluggdagar

Oj, hann inte skriva inlägga igår. Dagen igår bestod av plugg, plugg och åter plugg. Blev äntligen klar med naturkunskapsuppgiften! Kändes så härligt :) Nu har jag historia inlämning till på måndag och helst inlämning i samhällskunskapen samma dag. Också prov på måndag! Mycket nu innan jag skall hem :) Men känns skönt när det är avklarat. Det är ju vuxflex så jag har själv bestämt vilken takt jag vill plugga och då har jag lagt mer på hösten och kan fokusera på Svenska B och Mate C på vårterminen :) Gillar vuxflex!

Igår kväll var jag på mattelektionen så idag kan jag ha sovmorgon istället :) Har inte lektion förrän kl 18-21 ikväll då det är labbkväll i naturkunskapen. Idag blir det plugg, så mina dagar just nu är inte så intressanta :P hehe.

Ne nu blir det en stadig frukost så jag kan racerplugga idag hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback