Regn och höst

Torsdag idag och jag hänger inte riktigt med vad det är för dagar tycker jag :P
Man har heller inte koll på veckorna längre. Det som man hade så väl då man jobbade på Allmoge, men inte nu inte.

Idag har det bara varit en lektion på skolan. matematik om man skall vara exakt. Ska nu göra ett projektarbete i statistik :)
Dagen idag är planerad med plugg, plugg plugg och laga mat! haha, vilken rolig dag va? Men kul att plugga på sådanna här regniga dagar på hösten och vara inne då det regnar :)

14 oktober har jag nu planerat att åka hem till familjen på västkusten och stannar där i ca tre veckor. Skall bli roligt att få komma hem och hälsa på :) Fredagen 17 oktober blir det en liten tripp till Ullared, vilket jag längtar nå hemskt till! alltid lika kul att gå där bland allt rammel haha.
Och träffa lilla Rickard, mamma, pappa, syrran, mormor och Bamse. oj :)

Ne nu skall jag återgå till samhållskunskapen och politiken, chao!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hejsan, fri från huvudvärken idag. Bara öm i nacken där sjukgymnasten masserade. Hon sa att det inte var så konstigt att jag hade ont i nacke och rygg för jag var jättespänd. Ska gå dit på torsdag igen, kl 11. Nu håller jag på och tvättar, ska även ta och plugga lite matte sen får det bli en massa mys med film och god mat, när det regnar ute är det perfekt :-) Hoppas att ni får en bra helg. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback